Skip to main content

PC-POS Premium to rozwiązanie firmy Insoft przeznaczone do obsługi systemów kasowych z wieloma stanowiskami kasowymi PC POS 7. Jego zadaniem jest nadzór oraz komunikacja zarówno nad kasami jak i  kasjerami, możliwość rozliczania zmian kasjerów, pośrednictwo w wymianie danych pomiędzy programem magazynowym a kasami.

Podstawowe cechy programu PC POS -Premium to:

  • współpraca z większością modeli urządzeń sklepowych (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi, klawiatury programowalne),
  • praca w środowisku Windows lub Linux,
  • przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika, dostosowany także do pracy na terminalach dotykowych,
  • bezpieczeństwo pracy i danych poprzez zastosowanie lokalnej bazy danych i synchronizacji danych z bazą zdalną,  
  • interfejs adaptowalny do różnych wymagań użytkowników, np. związanych z branżą.

PC-POS Premium składa się z:

  • kas PC- POS 7- oprogramowania przeznaczonego dla stanowisk, które pracują w środowisku MS Windows lub Linux,
  • POS Admin- programu administracyjnego, który jest dedykowany do zarzadzania komunikacją z kasami,
  • Server-BackOffice – serwer wymiany danych, umożliwiający komunikację POSAdmin z PC Market 7.