POLKAS logo

Ułatwiamy sprzedaż

Logowanie | Rejestracja | Koszyk (0)

Telefon12 634 05 44
GG3058831 (połącz)
Skype POLKAS (połącz)
Wyszukiwarka:
Urządzenia fiskalne

Nasi partnerzy

E- sklep. Jakie oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego?

Dobry sklep internetowy powinien swoją funkcjonalnością odpowiadać docelowej grupie klientów. Tak więc najczęściej początkujący e-handlowcy zlecają zaprojektowanie takiego sklepu programistom i grafikom z agencji interaktywnych.

Co jest ważne przy wyborze oprogramowania do e-sklepu? Przede wszystkim rozwiązanie takie musi być zintegrowane z wieloma systemami które wspomagają sprzedaż za pośrednictwem internetu. Najprostszym rozwiązaniem w tym wypadku jest zakup gotowej platformy sklepowej od dostawcy usług hostingowych. Musimy jednak pamiętać że tak naprawdę wykupujemy możliwość korzystania z określonego szablonu, a tym samym mamy ograniczone możliwości jeśli chodzi o konfigurację rozwiązania i dostosowanie go do naszych potrzeb. Wariant szablonu jest wystarczający dla właścicieli platform w przypadku gdy asortyment nie jest zbyt bogaty i zróżnicowany. Dodatkowym plusem jest to że przy wykupieniu gotowej platformy mamy zapewnione wsparcie techniczne dostawcy tej usługi.

Kolejną opcją przy rozpoczęciu działalności e-sklepu jest wybór rozwiązania z indywidualną funkcjonalnością oraz stworzenie indywidualnego, oryginalnego designu takiej platformy. Wtedy oprogramowanie jest dedykowane i pisane pod konkretnego zleceniodawcę a co za tym idzie- kosztowniejsze. W przybliżeniu jest to kwota od kilku do nawet kilkunastu tysięcy gdyż jesteśmy zmuszeni poza "projektem" sklepu pisanym zgodnie z naszymi potrzebami wykupić miejsce na nasz e-sklep na stabilnym serwerze.

Wybór tak naprawdę należy do klienta. Zawsze należy pamiętać o tym, że dobre oprogramowanie do prowadzenia e-sprzedaży musi spełniać następujące warunki:

  • być w pełni zintegrowane z wyszukiwarkami, porównywarkami cen i aukcjami,
  • mieć możliwość rozbudowy w przypadku zwiększenia lub zróżnicowania asortymentu,
  • być proste i wygodne w obsłudze nie tylko dla sprzedającego ale przede wszystkim kupującego,
  • być dostosowane do nietypowych wymogów użytkownika.
Powrót

Newsletter

Chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć sprzedaż i ograniczyć koszty? Zapisz się do newslettera