PROGRAM PC MARKET 7- oprogramowanie sklepowo – magazynowe

Opis

PC-Market 7 – to kombinacja najnowszych rozwiązań informatycznych oraz doświadczenia zebranego przez 12 lat funkcjonowania programu PC-Market na rynku. Program PC-Market 7 został oparty o bazę danych SQL, co zapewnia użytkownikowi m.in.:

  • stabilną pracę oraz najwyższy poziom bezpieczeństwa danych
  • możliwość pracy na wielu stanowiskach bez utraty płynności obsługi
  • możliwość doboru rodzaju serwera do własnych potrzeb (i kieszeni)

 

Najważniejsze funkcje programu PC-Market 7:

  1. oszczędność czasu przy sporządzeniu remanentu – dzięki współpracy z przenośnymi terminalami inwentaryzacja będzie trwała krócej. Możesz też użyć terminali do wprowadzania dostaw
  2. szybki wydruk etykietek na półki i towary – możesz sam zaprojektować etykietkę dla swojego sklepu, a podczas dostawy program sam je wydrukuje dla nowych towarów
  3. oszczędność czasu przy wprowadzaniu dokumentów dostaw – jeśli Twój dostawca prześle je przez Internet lub na dyskietce
  4. zachęcisz klientów do częstych zakupów – dzięki Systemowi Lojalnościowemu klienci będą kupować w Twoim sklepie licząc na nagrody za uzbierane punkty
  5. system zarządzania centralą sieci sklepów
  6. program do fakturowania
  7. program do księgowości

 

Programy wchodzące w skład oferty dla sieci sklepów:

  • Konsoli Kupca – zarządzającego centralą sieci sklepów
  • PC-Market 7 – obsługujących sklepy w sieci
  • PCMRepl – zajmującego się komunikacją w sieci

 

Możliwości systemu do zarządzania centralą sieci sklepów to m.in:

1. Centralne zarządzanie listą towarów

Wybrane lub wszystkie towary podlegają centralnemu sterowaniu. Centrala może:

  • zablokować przyjęcie towaru do sklepu w cenie innej, niż wynegocjowana z dostawcą
  • zablokować przyjęcie towaru do sklepu od dostawców innych, niż zakontraktowani
  • narzucić ceny detaliczne
  • zablokować możliwość przyjęcia towaru od kogokolwiek (wycofywanie towaru z oferty)

Wykazy centralne pozwalają na szybkie porównanie aktualnych cen, ilości, flag towarów na poszczególnych sklepach.

2. Centralne zarządzanie listą dostawców

  • kontrahenci są dodawani dla całej sieci sklepów
  • dostawca wprowadzony w centrali zostanie automatycznie dodany do baz wszystkich sklepów
  • wszystkie sklepy poznają ustalony termin i formę płatności
  • kontrahent wprowadzony w dowolnym sklepie zostanie automatycznie dodany do baz wszystkich sklepów

3. Centralne zarządzanie kartami stałego klienta i systemem lojalnościowym

możliwość podglądu ilości wizyt klienta w sieci bez względu na to, w którym sklepie dokonał zakupu

możliwość naliczania punktów klientowi bez względu na to, w którym sklepie dokonał zakupu

możliwość wymiany punktów na fanty, bony, itp. w każdym sklepie sieci

4. Analizy obrotów z dostawcami i producentami

  • każdy sklep w sieci ma możliwość zakupu tego samego towaru od różnych dostawców
  • możliwość sprawdzenia (z poziomu centrali) obrotów z dostawcą lub producentem towaru.

5. Centralne zamówienia i dostawy

W przypadku gdy zamówienia i dostawy są realizowane z poziomu centrali możliwe jest:

  • przesłanie zamówień ze sklepu do centrali dogą elektroniczną
  • realizowanie zbiorczych zamówień dla wszystkich sklepów w sieci

6. Możliwość rozliczania sklepów w centrali

  • dostawca ma możliwość wystawienia jednej faktury za dostawy dla wszystkich sklepów w sieci
  • centrala ma możliwość sprawdzenia czy kwoty na fakturach zgadzają się z dostawą do poszczególnych sklepów.
  • centrala może dokonać płatności za faktury wystawione na sklepy, równocześnie sklepy otrzymują potwierdzenie zrealizowania płatności.

7. Centralny program do księgowości, mogący zastąpić rozproszone programy księgowe. Dodatkowo może być wykorzystywany jako program do fakturowania.