POLKAS logo

Ułatwiamy sprzedaż

Logowanie | Rejestracja | Koszyk (0)

Telefon12 634 05 44
GG3058831 (połącz)
Skype POLKAS (połącz)
Wyszukiwarka:
Urządzenia fiskalne

Nasi partnerzy

Jak dokonać zwrotu i reklamacji na kasie fiskalnej?

W przypadku zwrotu lub reklamacji towaru przez klienta konieczna jest korekta obrotu zarejestrowanego na urządzeniu fiskalnym. Jeżeli klient posiada oryginał paragonu to postępowanie jest dokładnie takie samo jak przypadku błędnie wystawionego dokumentu fiskalnego. W sytuacji kiedy klient nie posiada paragonu, dowodem zakupu może być inny dokument ( dokument wz, dowód zapłaty, karta gwarancyjna czy protokół z wcześniejszych reklamacji).

Powrót

Newsletter

Chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć sprzedaż i ograniczyć koszty? Zapisz się do newslettera