Logowanie | Rejestracja | Koszyk (0)
Nasi partnerzy
Odkąd Polska stała się pełnoprawnym członkiem UE, za granicą są nie tylko otwierane oddziały polskich przedsiębiorstw, ale również odnotowano wyraźny wzrost liczby firm zakładanych przez naszych Rodaków. Na przykład otwarcie sklepu w UK przez Polaka nie powinno już nikogo dziwić. Szczególnie otwarcie sklepu spożywczego w Anglii, czy w Irlandii jest dość popularną formą gospodarczego przedsięwzięcia, gdyż te najlepsze, poza polonijną klientelą mogą liczyć również na regularne zakupy ludności anglojęzycznej.
Obsługę takich sklepów stanowią zwykle Polacy, dlatego też często pada pytanie, czy na potrzeby takiego sklepu poza Polską można sprowadzić różnego rodzaju urządzenia oraz oprogramowanie sklepowe.
Jest to możliwe, gdyż oprogramowanie sklepowo-magazynowe, jakie wdrażamy w polskich sklepach za granicą jest w pełni funkcjonalne również i na tamtejszym gruncie prawnym. Czynności, które dodatkowo muszą zostać wykonane w takim przypadku przez instalatora sprowadzają się przede wszystkim do odpowiedniego przeprowadzenia tzw. lokalizacji wdrożenia, dzięki czemu oprogramowanie sklepowe może współpracować ze wszystkimi elementami systemu.
Zaletą takiego rozwiązania jest niewątpliwie obsługa programu w języku polskim, dzięki czemu bardziej skomplikowane komunikaty są łatwiejszymi do zrozumienia. Kolejna zaleta to koszt, który jest niewspółmiernie niższy niż np. wdrożenie przeprowadzone np. przez firmę angielską, która może zainstalować jedynie angielski system sprzedażowy.
Więcej informacji dotyczących wdrożeń polskiego systemu sprzedażowego w zagranicznych sklepach można uzyskać pod numerem telefonu: +48 12 634 05 44 lub pod adresem e-mail info@polkas.pl.
Chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć sprzedaż i ograniczyć koszty? Zapisz się do newslettera